Så många var vi som deltog i tåget och demonstrerade för våra fri- och rättigheter, fler än det har varit på många år. Ett tecken på att folk har fått nog av våran högerregering, månne?
Tack till alla som kom och pratade med oss och gjorde evenemanget så lyckats!
Är du ny medlem som följd av första maj? I så fall rekommenderar vi Nachos för nya, där du kan träffa oss igen och lära dig mer om Vänsterpartiets politik.