Socialism och nachos, kan det bli bättre? Är du ny i Vänsterpartiet och vill lära dig mer om vår politik, eller har du kanske varit medlem ett tag men funderar på hur du kan engagera dig? Oavsett hur länge du varit med är du varmt välkommen till Kafé Marx den 11 maj, då vi tillsammans med några av våra grannföreningar bjuder in till nachos, trevligt häng och en presentation av vår politik. Även en nyfiken vän eller två är välkomna!
Vi bjuder på vegetariska nachos i pausen. Om du har någon allergi eller någon matpreferens så hör av dig så försöker vi fixa det.